lørdag 18. oktober 2008

Lørdagsshoppingsoutfit nummer 1




Greit å være litt tidlig ute på lørdagsshopping i London, så vi dro ned på Oxford Street litt før butikkene åpnet. Jeg fikk gjort mitt ærend på Selfridges (se forrige innlegg), og plukket også med meg en super kul badebukse til min kjære derfra. Primark har jeg aldri vært innom før, men siden en av jentene hadde fått tips om å dra dit, så tok vi turen innom. Hvordan kvaliteten på sakene er vet jeg ikke, men det var i allefall så billig at det var absolutt verdt et forsøk å handle litt der. Handlet blant annet en del kule t-shirts til eldstemann til kun £1.50 per stk - nesten gratis jo! Til meg selv ble det et par vanter og en diiiger veske med det klingende navnet Mega Mock Croc. Vantene kostet £1 og vesken £10 - tror det var den dyreste vesken de hadde der *flire*

Outfit: jeans fra hm, t-shirt fra Calvin Klein, blazer fra Lindex, skjerf fra Selected Homme, sko fra Converse, armbånd fra Lindex, klokke fra DKNY og min elskede mag bag fra Marc by Marc Jacobs.

/cammie

Ingen kommentarer: