fredag 10. oktober 2008

Nyoppdaget nettbutikk: Cover Brands



Kanskje gammelt nytt for noen, men jeg har nettopp oppdaget nettbutikken coverbrands.no, og det var en hyggelig oppdagelse! I tillegg til gloss og diverse annet snadder fra BarryM (blant annet tilnærmet kultklassiker glitter penn for øyne - burde prøves hvis du liker litt glitter og stas!) så har de også flere merker og spennende saker! I tillegg til diverse glosser, ble jeg spesielt nysgjerrig på leppestift forsegleren Lipcote og noen duftlys. Og med gratis frakt i Norge så skal vi ikke se bort ifra at det klikkes hjem noe småsnadder i løpet av helgen ;o)

/cammie

3 kommentarer:

Hanne sa...

Du må ikke tipse om sånne ting, blir fort dyrt det;) hehe, jeg har heller aldri vært innom der, må nok klikke meg inn:)

cammie sa...

hanne: jeg må jo tipse da, sånn at jeg kanskje ikke er den eneste som lar meg rive med - felles skjebne osv vet du *flire*

Anonym sa...

Hørtes jo kjempefin ut, takk for tipset. Men som Hanne sier, litt farlig også :)