mandag 6. oktober 2008

Inspirasjon: tidløs hverdagsoutfit


For noen dager siden oppdaget jeg denne lekre nålen hos forever21, og jeg følte en umiddelbar connection mellom den og min Mulberry Bayswater veske. Jeg har aldri bestilt noe derfra før, og har egentlig lovet meg selv å ikke shoppe sånne ting før Londonturen, men denne fyser jeg skikkelig på! Prisen ($ 6.80) er det jo ingen ting å si på, men skal jeg bestille så må jeg jo kjøpe noe mer for å forsvare frakten osv *oh the drama*

Collage: jeans, blazer og støvletter fra hm, skjorte fra Uniqlo, nål fra Forever21 og vesken er Mulberry Bayswater.

/cammie

4 kommentarer:

Hanne sa...

Det er garantert ikke noe problem å fylle opp handlekurven hos Forever21;)

cammie sa...

hanne: nei, jeg ser nok at problemet heller blir å ikke få den for full *flire*

znupy sa...

Den vesken var veldig min smak...jeg har blitt preget av deg når det gjelder vesker om dagen...Mannen er litt små oppgitt, men han overlever ;)

cammie sa...

znupy: hva kan jeg si - jeg er jo bare glad for det så har jeg noen jeg kan veskenerde litt sammen med *flire*