søndag 2. mars 2008

Dr Brandt

Hei!

Det er ikke ofte jeg får blogget men prøver meg litt i dag! I posten denne uka fikk jeg en gledelig overraskelse fra Estetique! Jeg har vip kunde kort der og får avogtil sendt produkter hjem i en liten søt lilla eske. En slik eske lå i posten min denne uka med to prøve produkter fra Dr Brandt. en peeling og en fuktighets krem i serien Lineless. Jeg ble veldig begeistret!Peelingen var behagelig og huden så mye bedre ut etterpå. Kremen lukter veldig godt og der virket som min hud trengte en sånn type krem for den er etter 2 ganger dag og en natt påføring mye glattere og jeg synes den stråler mer! Veldig fint å få prøvd sånne produkter! Må nok innom parfymeriet å iallefall snakke litt om produktene! Noen som har erfaring med disse produktene fra Dr Brandt?

Klem Anni!

1 kommentar:

cammie sa...

Jeg tror Vendela har vært inne på Dr Brandt i sin Beauty Bible, men husker ikke akkurat hvilke produkter...