søndag 2. mars 2008

Nynne

For et par-tre lørdager siden, så sto tv'n tilfeldigvis på nrk og jeg var tilfeldigvis der når filmen Nynne begynte. Det var en fornøyelig film om en shoppingglad/gal, småvimsete dame - lett underholdning som jeg likte veldig godt! Jeg mente å huske at hallomannen sa at dette var en veldig populær serie i Danmark, og jeg fikk det derfor ikke til å stemme at det var en film jeg så. Glemte egentlig litt bort hele Nynne igjen, men i går så jeg på Mammutsalget at det var en bok om henne også! Og nå i kveld fikk jeg somlet meg til å sjekke cdon.com, og der har de jammen meg boxed sett med hele serien til kr 269,- - kjenner det rykker i bestillingsfingeren, men får nøye meg med å "notere" den på ønskelisten inntil videre *flire*
Oppdatert: Nynne er i hus og er ferdig sett - festlig serie!

Ingen kommentarer: