torsdag 10. januar 2008

GlossyKari

Heisann og hoppsann! GlossyKari sier hei fra sin galakse "far far away". Jeg er mer en middels gjennomsnittlig opptatt av gloss. Men, ikke alle i min galakse er like opptatt av dette temaet, så jeg har måtte søke likesinnede utenfor mitt normale territorie. Men, jeg jobber hardt og intenst og har da også greid å omvende en og annen (tidligere) fortapt sjel. Interesser ut over interessen for lipgloss kan nevnes: champagne (hvor favoritten er Moet & Chandon), smykker (både kjøpte og egenproduksjon) og shopping (men her er jeg en novise i sammenligning med cammie).

Akkurat nå sitter jeg her og nyter resultatet av en behandling med "cammies lip scrub" en herlig sukkerscrubb som gjør leppene myke og gode. Etter en slik behandling trenger ikke leppene så veldig mye, i allefall ikke for kveldsbruk hjemme, men en liten påføring av Cliniderm sin sparkling lip balm er ikke å forakte og nettopp hva jeg har gjort.

Ingen kommentarer: