onsdag 9. januar 2008

En dag i en glossers liv eller noe sånt...

Dagens utvalge gloss er Chanel Levres Scintillantes i fargen "Volage", og dagen har sett slik ut:

♥ kl 06:50 - nydusjede lepper får et tynt lag med carmex lip balm

♥ kl 07:53 - et lag med Chanel Levres Scintillantes i fargen "Volage"

♥ kl 09:37 - sjekking av glossen i et make-up speil, litt igjen men legger nytt lag med Volage

♥ kl 12:12 - lunch er spist og leppene sjekkes. Fremdeles litt skimmer igjen, men selvsagt legges det på nytt lag - har jo spist og drukket og trenger oppfreshing må vite.

♥ kl 12:14 - tenker at egentlig burde jeg funnet ut hvor mye gloss jeg bruker i løpet av en dag, og går til frankeringsmaskinen for å se om veiing av glossen og ny veiing et døgn etter kunne vært noe. Det eneste jeg finner ut er at den vil koste kr 9,30 å sende i posten - vekten viser ikke vekt med porto.... selvsagt...

♥ kl 14:55 - langt inn i en effektiv arbeidsverden hører jeg glossen rope på meg i det fjerne. Tar den frem fra vesken og legger på et nytt lag, selv om det selvsagt fremdeles var et snev igjen av den andre - selvsagt - vi snakker Chanel Levres Scintillantes her - en meget god gloss

♥ kl 16:10 - i bilen på vei mellom jobben og barnehagen fresher jeg litt opp på glossen, og føler meg fresh og klar for å hente ungene og å dra på butikken og handle etterpå.

♥ kl 18:57 - jeg har vært på toalettet og når jeg vasker hender ser jeg carmex-boksen ved siden av meg og tar på litt (etter at hendene er vasket selvsagt).

♥ kl 21:40 - nytt lag med gloss legges på og jeg er klar for sofaen og en date med Grey's & Co.

♥ 01:00 - forhåpentligvis sovende skjønnhetssøvnen med et relativt ferskt lag med carmex på leppene.

Ingen kommentarer: