mandag 28. juli 2008

Kveldens prosjekt:


Ikke bare har jeg dilla på sko, men jeg har også problemer med å kvitte meg med sko som ikke er ødelagte. Nå i forbindelse med flyttingen har jeg imidlertid bestemt meg for å være hard og prøve å kutte litt ned på skobestanden, så nå ligger noe jeg håper er godt over halvparten av alle jeg eier utover stuegulvet i "gamleleiligheten" i "nyhuset". Jeg tror jeg har en kveld med mye mimiring foran meg; jeg har allerede smilt litt av hvordan jeg småfull på vei fra en eller annen happening i Oslo en lørdagsnatt for mange (8-9) år siden satt nesten gråtende utefor Victoria Sko (tror jeg det het) og var ferskt og inderlig dypt forelsket i et par sorte Buffalos med knallrosa detaljer som sto i vinduet. Jeg nektet å gå videre, og det endte med at min kjære noterte seg butikknavn og ringte dem first thing mandag morning, og onsdagen hadde jeg dem i posten *flire* Jeg brukte dem masse, og de har til og med vært sammen med meg og ridd kamel i Egypt (matchet med en liten råååsa kjole) *mimre* Jaja, da har vi i allefall et par på kommer-aldri- til-å-bruke-igjen-men-kan-ikke-kvitte-meg-med-likevel-listen min... wish me luck - det trenger jeg nok!

/skocammie

3 kommentarer:

Hanne sa...

Ikke lett det der, jeg er altfor sentimental når det gjelder sko og klær. Man har jo så mange gode minner:)

cammie sa...

hanne: ja, det er akkurat det :)

kari sa...

Men, trenger du å kvitte deg med de? Hvis de er av typen "kommer til å bli brukt" - så synes jeg heller du skal lage et godt system for oppbevaring som gjør at du lett finner igjen akkurat det du vil ha. Jeg har sett et fabelaktig skoskap - en eller annen plass, jeg skal rope ut hvis jeg finner det igjen.