fredag 16. mai 2008

Pumps fra Striipe:

I byen i går snublet jeg over disse pumpsene, og jeg følte at de bare måtte bli med meg hjem. De er av merket Striipe som jeg aldri har hørt om før, men jeg googlet dem og fant blant annet dette: "Striipe udspringer fra en stærk dansk vibe med international klasse og sigter mod at levere sko til de trendsættende modekamæleoner, der konstant kræver innovation og design med personlighed.". Jeg er i allefall veldig fornøyd med dem; både utseende og passform.


og ikke minst så er de perfect match med denne "beauty'en": ny veske fra Marc by Marc Jacobs - me løøøøøvs it! Bryllupsdagsgave fra min kjære det også, men den kom med en klausul om at jeg ikke skulle kjøpe flere vesker i år *flire*

2 kommentarer:

iselillja sa...

Gratulerer med veske da! :D Den var kjempefin! :) Snill mannen din er! :) Skoene var også kjempelekre. Var de dyre?

cammie sa...

iselilja: Takk og takk :) Skoene kostet 799,-