torsdag 29. mai 2008

Film: Suburban girl


I går ble vi plutselig uten barn, og feiret det med litt god mat og en film. Min tur til å bestemme, så da falt jeg for denne som i omtalen ble sammenlignet med blant annet "Nynnes Dagbok". Romantisk komedie med en feel-good stemning, men den sluttet ikke som jeg forventet og endte derfor i mine øyne opp som et litt tamt forsøk på å være noe annet enn den var. Sarah Michelle Gellar spiller Brett som jobber i et forlag, og blant annet jobber med en forfatter som skriver en bok om arachidnophobia (frykten for at peanutbutter skal sette seg fast i ganen). Hun har noen bra outfits og et par killer Louboutins som mer enn gjerne kunne få bodd her hos meg *gliser*. Konklusjonen må bli noe sånt som at den er helt ok film men ikke noe mer enn det - jeg ble tross alt kanskje mest opptatt av å spane etter hvilke sko hun hadde i de forskjellige scenene *flire*

Ingen kommentarer: