mandag 19. mai 2008

Dagens: en nyanskaffelse

Fat Kiss fra Two Faced ramlet jeg over til en latterlig lav pris (et par pund tror jeg det var) på ebay i forrige uke, så da var det jo bare å slå til, og den kom i posten på fredag. Lovnaden er ikke liten - her fra two faced sin hjemmeside: "FAT KISS will add oomph and va-va-va-volume to your thin and pouty pucker!". Vel - jeg er ikke imponert... For det første så ser jeg ikke akurat store forskjellen, mens følelsen er den samme vonde prikkingen som jeg får på leppene når jeg spiser en banan (som jeg er allergisk mot) *flire* Påføringen er en sånn roll-on dings som i minnerekken fører meg tilbake til barndommen + et par souvernirbutikker på Kypros hvor jeg også ved et par anledninger har ramlet over barndommens cherry gloss *flire* Min er i fargen "fat ice" og lukter merkelig, ikke vondt men liksom ikke helt godt heller og ispedd en god dose mentholatum... Konklusjonen på hele Fat Kiss'en er at den ikke er noe å anbefale annet enn om du liker retro-følelsen som roll-on tuppen gir, og å ha en litt nummen følelsen i leppene *fnis*

Ingen kommentarer: