lørdag 29. mars 2008

Dr Lipp - original nipple balm for lips


Lanolin i fancy emballasje! Jeg må innrømme det - jeg ble litt "skuffet" over at dette "bare" var lanolin. Som ammende småbarnsmor så er ikke lanolin noen hemmelighet (we have discovered the secret of norwegian nursing mothers osv sier omtalene ute i den store verden). Dette er altså noe jeg allerede har i hus og for lengst har funnet ut at kan gjøre godt for leppene og andre såre områder også (fint til ungene også siden det er et naturprodukt). Jeg har hatt det i hus i flere år, om enn kjøpt på apoteket og i en langt mindre fancy tube. Så med "skuffelsen" kjenner jeg at jeg møter meg selv litt i døren; jeg tenker jo stadig at verden vil bedras (my self included) og med akkurat dette så fikk jeg det skikkelig rett i fjeset selv... Men hei, jeg er en sucker for fancy emballasje og tuben med PureLan er nesten tom *flire* Så sjekk ut http://www.drlipp.com/ :o)

Ingen kommentarer: