lørdag 29. desember 2007

The Black Book of Style av Nina Garcia

Husker ikke en gang hvorfor jeg var inne på amazon.com i kveld, men det hele endte i allefall med at denne dukker opp hos meg en gang i mellom 14.januar og 20.februar i følge amazon. Den er sort og rosa og i følge anmeldelsene av den så er den i tillegg til å være full av diverse tips og råd skrevet med humor også; "Toes spilling out of a pair of strappy, sexy sandals is a very painful sight. I do not wince out of sympathy for your feet. I side with the shoes." Forfatteren er moteredaktør (fashion director) i Elle Magazine og jeg gleder meg til å krype opp i sofaen med en kopp te og lese når den en dag kommer i posten.

1 kommentar:

mimmi sa...

Denne så meget interesant ut. Visste ikke at Nina Garcia hadde skrevet bok engang jeg. Og jeg som har fulgt med(tydeligvis ikke godt nok)på så mye om henne. Sist jeg så henne var som dommer i serien "Designer spirene USA".